تولدت مباررررررررررررررک


دفتر خاطرات منو عشقم

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

حسینم تنها بهونه زندگیه من تولدت مبارک عشقه من

 

 

عشقه من بهترین ها رو واست ارزو میکنم بهترییییییییییییینم

 

 

 

خییییییییییلیییییی خوبه که دومین سال تولدتم کنارتم عشقم

 

 

امیدوارم یه روز مال هم بشیم و تولدتو بگیرم واست مرد زندگی من

 شکلکهای جالب آروین

 

تولدت مبارک عشقمممممم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت15:34---9 خرداد 1394
che eshgh pak va zybayy....
پاسخ:مرسییییییییییی


ساده دل دل شکسته
ساعت16:43---30 آذر 1393
ان شاءالله به پای هم پیر بشین و همیشه شاد و سربلند باشین...........
خواهشا منو هم دعا کنید.........
ان شاءالله خوشبخت بشین......
ببخشید بغضم نمیذاره ادامه بدم.......
یاعلی
پاسخ:mamnunaaam hatman akhe chera boghz? :(


ghazal
ساعت1:32---28 آذر 1393
سلام اجی وبلاگتون خیلی نایسه عالیه اجی یه کاری باهاتون دارم بهم خیلی لطف میکنی اگه کمکم بکنی.چجوری میشه باهاتون حرف بزنم؟تو وبلاگم ج بدین

میثم
ساعت1:21---28 آذر 1393
عشق یعنی اشکاتو ببینه زبونش بند بیاد...
تولدتون مبارک..باآروزی بهترینها
پاسخ:mamnuun agha meysam


سهیلا
ساعت10:25---27 آذر 1393
تولد تولد تولدت مبارک

تولدت مبارک اقا حسین ایشالله همیشه موفق و سربلند و پیروز باشید
شادی هایت دنیا دنیا و دنیایت شاد شاد

پاسخ:mamnunam aji soheila ke tavalose eshghamo tabrik gofti


Fateme
ساعت2:11---27 آذر 1393
mersi ghazal joon manam linketoon kardam azizam
پاسخ:mrccccc aziiiizam


Fateme
ساعت1:42---27 آذر 1393
ghazal joon ba tabdole link movafeghi?age movafeghi khabaram kon
پاسخ:are golam hatmaaaan


♥Mehdi&Fateme♥
ساعت12:12---25 آذر 1393
salam ghazal joon mersi k vebemoon omadi tavalode aghat mobaraket bashe
پاسخ:mrcccccccccc


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ 24 / 9 / 1393برچسب:, ساعت 1:41 AM بـ ه قـلمـ asheghe difune


طراح : صـ♥ـدفــ